piątek, 24 lutego 2017

PROM 2017

Hej!


Każdy uczeń szkoły średniej wie jakie słowa są najczęściej powtarzanymi słowami przez nauczycieli podczas całych 3/4 lat nauki. MATURA. Ehh, no tak. O ile w klasie pierwszej nikt się nią zbytnio nie przejmuje, tak w drugiej zaczynają się schody. Dochodzą przedmioty w formie rozszerzonej, odchodzą te, których już się uczyć nie będziemy. Zaczyna się 'walka' o to, aby jak najlepiej napisać egzamin dojrzałości i o to, aby dostać się na wymarzone studia. Ale czy to jest najważniejsze dla maturzysty?


Wcale nie. W klasie trzeciej już po pierwszym miesiącu nauki każdy ma już po dziurki w nosie słowa "matura" i ciągłego straszenia, że jeżeli nie weźmiemy się w garść to jej nie zdamy. Każdy wtedy myśli już tylko o jak najszybszym zakończeniu tej 3 klasy, o dniu maturzysty, o studniówce i finalnie o tym, żeby ten maj przyszedł i poszedł jak najszybciej. Każdego licealistę niestety to czeka. Fakt, faktem, że trzecia klasa jest super ze względu na studniówkę ale niestety jest też ciężko. 


Pomimo wszystko studniówka była jedną z najlepszych wieczorów jakie do tej pory mogłam spędzić. Mam nadzieję, że każdy z Was kto już przeżył studniówkę też ją tak wspomina. A kto będzie ją dopiero miał - przekonacie się, że jest tak jak mówię! :D




Na koniec chciałam pozdrowić moją Aneczkę ♥

26 komentarzy:

  1. ymm Moją Aneczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Liczę na to że do studniówki nabiorę ochoty na tego rodzaju impreze. Aktualnie nie planuje tego zwłaszcza, że będą prawdopodobnie osoby z innych liceów :(

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas również każdy miał swoją osobę towarzyszącą niekoniecznie z naszego liceum :)

      Usuń
  3. Piękna sukienka i Ty <3 Ja dopiero za dwa lata będę przeżywać ten stres i wielki bal :D
    rooksiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wszyscy pięknie wyglądaliście *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No widzę, że studniówka udana! Śliczną masz sukienke! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak sobie przypomnę to marudzenie nauczycieli to aż mnie coś trafia. Jakby matura była nie wiadomo czym tak przeżywali, na studiach taką maturę zdaje się co pół roku i nikt nie marudzi.

    Wyglądałaś jak księżniczka :)

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, bezsensu to wszystko :)
      dziękuję! :)

      Usuń
  7. pięknie wyglądałaś :) zostawiam obserwacje i pozdrawiam cieplutko :)

    https://d0ncia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem w klasie maturalnej :) Nas nauczyciele tez straszą, ja się uczę, ale trzeba uważać żeby nie zwariować. Bo na słowo M A T U R A powoli mi niedobrze haha :D Super zdjęcia, ja nie mam takich super ze studniówki :( Pozdrawiam i zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi już od dawna wychodzi to bokiem, haha

      Usuń
  9. Mnie też w tym roku czeka matura. Trochę się jej boję. Widać że studniówka byłą udana. Ja na swojej nie byłam ale nie żałuję.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak byłam w tym wieku, to nie chciałam chodzić na studniówkę - chłopaki się najebią, w sukience nie pójdę drugi raz, będzie nudno i trzeba będzie skakać do jakiegoś głupiego tańca.

    OdpowiedzUsuń